söndag 1 januari 2012

Komma hem!!

Vi kom hem ganska sent från Åre, men det är så underbart att man åker från ett ställe som har varit magiskt och man känner att man gärna hade stannat lite till, sen rullar man upp bilen vid sitt hus( sitt hem) och känner en varm känsla i magen och njuter av synen, ja man känner att man är hemma. Det är gött!! Tecken på att man trivs.

Vi älskar vårt hem, dom som hälsar på oss brukar säga att det märks att det är mycket kärlek i det och vissa vill inte åka hem.... härligt.

Efter ett par dagar så närmade sig Nyår, änteligen ska vi få vara tillsammans allihopa.
Jag bestämde mig för att hämta min gamla mor dagen innan Nyår så hon inte skulle sitta själv. Barnen tycker det är så mysigt att sin mormor här.
Mormor och den minsta tjejen , var tomtemor och tomte nisse kvällen innan Nyår så vi kunde fira lite alternativ Jul!! Attans vad jag skrattade, min gamle mor i Tomtemask, helt underbart. B tog sin roll väldigt seriöst coh läste stolt på korten och delade ut, det hon inte förstod sa hon: det här går inte att läsa för det står på kinesiska...... underbara unge.
En kanon Fredag, en alternativ Jul på vårt sätt!

Nyårsafton, gick i mystecken, barnen frågade om dom var tvungna att klä upp sig, mitt svar var: i detta huset har vi ingen klädkod, ta på dig vad du vill, känner du för pyamasbrallor så kör på det.... vi ska bara mysa, äta go middag och vara tillsammans.
Det blev kanon, det är bra att invånarna i Vellinge kommun gillar att lägga pengar på raketer. Vi hade första parkett i vår trädgård, attans vackert.
Men finast tycker jag nog det är när jag ser dom vackra ljusballongerna, jag vete sjutton om dom heter det, men ni vet jag menar, små eldklot ser det ut som och jag är övertygad att alla skickas med ett budskap och en tanke....

Jag blir varm inombords när jag tänker på alla fina häsningar från våra goa vänner, jag kan bara hålla med Er. 2012 kommer bli ett fantastiskt år, det är mitt år och jag kommer vara stark.
Jag längtar otroligt efter Er alla, jag har en plan......
Jag ska berätta mer sedan men just nu är vi 5 st som alla är i samma situation som ska hjälpa varandra och stötta och tillsammans med ett tränings schema o bra mat, peppning av varandra så ska vi se till att 2012, blir ett år då vi lyfter huvudet högt och ska känna oss betydelsefulla.
Vi fixar detta!!!
Gott nytt år alla fina Goa vänner!!!!
/ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar