torsdag 12 januari 2012

Att fortsätta.

Tröttheten har vunnit över mig ett tag nu så jag har inte haft ork att skriva.
Har i början på veckan haft 2 bra dagar då jag kunnat ägna mig åt träning, underbart men så fruktansvärt tungt att komma tillbaka.
Viljan finns, men kraften tar slut.

Jag tror att medicinen har gjort mig omänskligt trött och den energi jag haft har gått till barnen och annat i vardagen.Jag är så lyckligt lottad att vara gift med en förstående man.Han håller ett stadigt tag i min hand.

Jag ska börja gå på medicinsk Yoga på måndag, en kurs som varar i 10 veckor, det ser jag framemot, är helt övertygad att detta ska hjälpa mig.
Jag fortsätter skriva senare idag,det finns massor som snurrar i huvudet som måste ut, har sovit jättedåligt inatt för alla tankar. Dom måste ut och i skrift.
/ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar