måndag 2 januari 2012

Solnedgång för 2011 och Soluppgång för 2012

Åter till det den ursprungliga anledningen till varför jag skriver:

Efter en mysig alternativ Julafton i fredags då barnen äntligen fick sina Julklappar så var Nyårsaftonen redan här.
Vi bestämde oss tidigt för en väldigt lugn sådan, otroligt skönt med bara familjen, god middag och lite raketer.
Nästan synd om dom minsta barnen vad dom kämpar med att hålla sig uppe.
Vi sköt ändå upp våra egna raketer lite tidigare ifall någon inte skulle orka vara uppe.
Ett bra slut på 2011.

Nu är det ett nytt år och hela den goa dagen, gjorde vi nog som alla andra, smög rundor i pyamas och bara mös, beställde hem köpmat...slappade

2 dagen på nya året, jag är överlycklig för Åre energin sitter i, tjejernas
presentkort brände lite i deras fickor så det blev en liten runda till Trelleborg, lite handling och lunch.
Sedan var det önskemål från dom stösta flickorna att få permenenta sig, shit tänkte jag existerar permenent vätska fortfarande???
Men Ica på valen dom verkar ha det mesta.......
En stor tjej blev med lockar, en tjej fick pappa längtan och åkte en dag tidigare( det får bli lockar där lite senare). Smart tjej för då får hon pappa helt för sig själv och det är gott.
2 små flickor assiterade med spolar och dyligt, sedan blev det wokmat och min energi var fortfarande kvar så jag tänkte: Bp i Skanör skulle sitta som en smäck!
Tv för tjejerna med Per och jag vågande mig in på Jobb i Skanör och var på mitt första Bp pass sedan 2 månaader tillbaka.
Känner redan smaken av träningsvärk......
Det var såå mysigt att träffa alla goa vänner där nere, vi ses snart igen
för nu har uppbyggnaden börjat!!!
Heremingud som någon kär vän brukar säga.....
Ser fram emot en skön dag imorgon, en heldag med min äldsta, bara hon och jag tror vi drar till stan......det har jag längtat efter.
Träningsupplägget för imorgon blir powerwalk på morgonen 45 min, och sedan löprunda 7km efter att ha lämnat stora tjejen hos sin pappa.

Kommer lägga upp tränings planen här på blogen så ni kan följa, planen är lagd 2012.
Träningen ska ta mig tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar