fredag 2 december 2011

Startar resan inom mig.

Har lyckats starta denna blogg!! Otroligt med tanke på min sinnestämmning. Har alltid haft en plan på att börja blogga om vår renovering av Annatorpet. Men jag tror att det får vänta och att jag börjar skriva av
av det som bubblar inom mig.
Fick för ca 2 veckor sedan redan på att det jag trodde var influensa, lunginflamtion etc.... var UTBRÄNDHET !! uom läkaren sa : du har inte bara gått in i väggen du har stått och dunkat huvudet i den!!
Jag vet inte vad som är värst att jag börjar landa i detta faktum eller att det känns som allt jag har haft har ryckts ifrån mig för att jag måste vila, vila vila. Vad är det?
Just nu gråter jag bara och känner mej fullständigt j-vla värdelös.
Jag har lovat mig själv att skriva hur jag mår för att förhoppninsvis kunna titta tillbaka och läsa o hoppas läsa om framsteg.
Men nu ska jag lägga mig o faktiskt vila.

1 kommentar:

  1. En fin vän skrev till mig idag: Du är vacker både ute men underbart vacker på insidan. Jag tycker om att kunna se din insida för det är där det verkliga vackra i livet finns.
    Tack underbara du.

    SvaraRadera