tisdag 6 december 2011

En bra dag.

Efter en fullständig katastof dag igår då jag fick ägna hela min dag åt att göra absolut ingenting.Mina dåliga dagar känns som om jag är i ett konstigt vakuum, är otroligt trött och hjärnan vill inte koppla. Orkar ingenting, känner mej fullständigt orkeslös, har ingen energi, gråter för absolut ingenting , har inget glädje. vill helst inte prata med någon och känner att man vill bara kliva av tåget....

Men efter en dålig natt med sömnsvårigheter och vaknar att jag känner mej fortfarande ledsen så bet jag ihop.
Lämnade barnen på skolan o dagis, bytte om till löparkläder, kletade rikligt med liniment på mina stackars vader. Petade in ruskigt bra musik i öronen och stack iväg.
Lyckades springa mina 5 km utan jätte smärta och gick bara en gång denna dag, kändes otroligt skönt.
Ett par övningar med Trx banden hade jag energi över till och tro det eller ej med jag tog även en promenad med Doris ( hunden).
Det var inte helt fel att sen få äta lite frukost och njuta av en kopp kaffe.

Kände mig klar i huvudet idag, otroligt skönt så jag passade på att köra till Trelleborg och köpte underställ till oss alla.
Firade min dag med att inhandla en ny mössa till mig.
enerin höll i sig bra idag blev inte tok trött förrän vid 17 tiden.
En bra dag idag! Underbart.
/ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar